שבוע 27 – על המון דברים, [ועלי -מיה]

פעם שנייה שאני כותבת פוסט – מאוד מהנה, ודי קשה לכתיבה. הפעם – לשם שינוי – יש גם חידות. יש לי המון דברים לכתוב עליהם – אז בואו נתחיל…

שלג על עירי

ביום רביעי בלילה ירד המון שלג, ולכן ביום חמישי קרה ארוע נדיר במיוחד: בטלו את בית הספר! מובן ששמחתי מאוד, וכמוני גם ליבי. עשינו המון דברים, בעיקר דברים מהנים…

חיבור שבועי

אני, כרגיל, כתבתי את החיבור השבועי שלי (בעברית), ואבא, כרגיל, תרגם לאנגלית (מצורף בהמשך). הפעם החיבור הוא על איך לכתוב חיבור. תחזיקו חזק, אתם עומדים לגלות…

IMG_20170129_205151.jpg

screen-shot-2017-02-02-at-11-34-02-pm

יום הולדת קטן…

היום אני אלך ליום הולדת של חברה מאוד טובה שלי, ג'ורג'ט, או באנגלית,  Georgette, ואני מאוד מתרגשת כי: הילדות שיהיו שם ישארו לישון שם, קוראים לזה פה Sleepover Party ויום ההולדת נערך במלון. אני מביאה לה במתנה מנורת לבה.

אני מפורסמת

יש לבית הספר עיתון שבו כתוב מה היה בבית הספר, או מה יהיה. אני מופיעה בעיתון הזה כי…  אני לא באתי מארה"ב!!! זה אומר שכל מי שקרא את הכתבה קרא עלי! ריאיינו אותי קצת! הנה הכתבה…

wp-1486925554170.jpg

 

ההופעה

ביום שני הכיתה שלי תעשה הופעת ספורט בפני כל בית הספר. תשובות לשאלות לפני שתשאלו: בוודאי שאני מתרגשת 🙂 היא קצרה. בבוקר. כן, זו ההופעה הראשונה שלי פה.

הפתעה

לסיום אני רוצה לחוד חידות הקשרים. חידות הקשרים זה כששואלים: "מה הקשר בין [משהו] ל[משהו]?" את התשובות תכתבו בתגובות לפוסט שלי, ואולי ליבי תפרסם אותן בפוסט הבא. בין המנחשים נכונה, אולי נגריל פרסים.  :]

החידות הן: "מה הקשר בין הסיפרה 0 ליוגה?" "בין ד"ר סוס לאופרה?" "בין ספינה לכתב חרטומים?"

תגובה אחת בנושא “שבוע 27 – על המון דברים, [ועלי -מיה]”

  1. החיבור של מיה על איך לכתוב חיבור היה כל כך חמוד קראתי אותו על הבוקר ומיד קיבלתי חשק להשלים את הדברים שאני רוצה לעשות . מיוש את נהדרת.

    אהבתי

להשאיר תגובה

